Sunday, March 30, 2008

10 perkataan yg sering aku guna kat tempat kerja.

1)Assalamualaikum-perkataan pertama bile aku masuk kedai.

2)ye bang/akak-bile jek ade pelanggan masuk kedai.

3)pendrive bang-bile aku nampak die mililau2 cr barang aku pun promote la pendrive sebab bende lain aku xtau nk promote.heheh.

4)ok edy??-tanye, bile edy sebok repair pc,untuk melambangkan prihatinnye aku.hehehe.

5)morgan!! sudah makan??-menyape tukang gunting rambut sblah kedai aku(die dtg dr india,3 taun lg bru boleh blk india sbb contrak kn??)

6)hahahahahah-gelak mesti kene ade bile kt cni.. kalu tak... tak tau la idup aku,mesti terombang ambing..

7)fafau!!-menyape bdk top up blkang kedai aku time2 aku nk pinjam toilet die.. hehehehe..

8)nk beger-mlm2 bile ade duit bnyk aku mesti ckp bende tu kt edy(sbb dpn kedai nih ade jual beger)hehehhe

9)awek-bile jek ade awek lalu nanti aku mesti sebok mengganggu ketenteraman mereka..hehehehe

10)ok edy jumpe esok,jln elok2 jln licin-bile nak balik mesti ckp walaupun xujan. heheheheh..

1 comments:

nurasyiqinabas said...

bang ade jual external hardisk x?hehe..