Sunday, October 5, 2008

RAYA

hello kawan2, setelah sebulan berpuasa semua umat islam telah menyambut hari raya pada 1/10/08. Aku pun turut pulang ke kampung(ye EN.amer aku ade kampung ok)... kami pualng ke maxico(penang).. ehehehhe... kat maxico kami kurang skit ketupat tapi kami ade BBQ.. (poyo)heheheh.. kt bawah ni beberapa pic BBQ dan keadaan di sana.. hehehhe.. best mmg best dan aku masih mendapat duit raya yeaaaaaaaa...... ehhehehehe..


ayam dok tebakar



aku dok senyum berlatarkan ayam yang terbakar

kami kacak lagi bergaya


enjoy ke??? pedih mata.. ehheh



ayam dulu baru sosage..







1 happy family

kat queensbay dgn cousin2



time tdo bj kami sama(uniform tido ke?? hehehe)

itu bukanbantal busuk saya ye....(kak fadteen nice try) ahhahahaha

time balik jem gle.... kaki sakit(sume2 sakit)

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA.

4 comments:

inteq7 said...

eleh... adik tak yah cover la... tu adik nye bantal busuk yg kat Penang nye kan kan kan.. memalu pulak... ;p

MC~PHAT DONALD said...

itu bantal xcukup busuk ok untuk menjadi bantal busuk saya..
ehhehehe

Hanna Hussein said...

haha.
weh aku tuka kat kedai.aku beli yang murah nyer x leh pakai.baru tuka yang itu.yg tu terbaek!jom webbie!

Anonymous said...

fadd!!
bantal busuk tu aku pon ada la..tapi sebab busuk..agak burok la dari ko nyer..huhu