Sunday, September 13, 2009

kejadian pada hari ahad..

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang ku cari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku...


Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...


hello fellow friends, hari ni bangun pagi2... aku terus ke pc dan on pc la kn, sbb pagi2 sape nk pakai pc, so on2.. seperti biase aku akan bukak blogspot "kawan2".. heeem.. xbnyk yang update... lepas tu gile lama xbukak myspace.. belongok2 msg n comment dari kawan2.. setelah reply2.. aku pun bukak la friendster pulak.. xde benda plak dh. hahaha.. bukak pulak facebook.. lantas aku terus check2 la ape2 yg telah dihantar... lepas tu aku masuk page 1 org nih... lihat2 semua2 pada page die... tiba2 aku perasan 1 benda telah berubah kat page die yang berkaitan dengan kehiduapan beliau, sungguh ku rasa benggang dan tertipu... kan senang kalu anda jujur jek. xperlu selindung2 lagi... buat orang rase mcm ape benda la ko ni kn...
Kepada individu yang sebaliknya, bersukur lah dan gunakan la peluang anda sebaik mungkin, bersyukur lah anda mampu mengajak beliau pergi keluar, duduk makan sekali, berbual dengan beliau, SMS anda beliau balas dengan ikhlasnya dan sudinya...(kenape aku sangat gunakan pekataan SUDI?? sebab beliau yang mengajar aku perkataan SUDI!!!) sementara hatinya belum berubah dan beliau masih sudi untuk menjadi teman anda kerana apabila berlaku sesuatu yang menyebabkan hatinye berubah, nikmat itu anda tidak akan rasa lagi..
dah lepas tu jam telah menunjukan pukul 11.30 pagi.
Aku pun siap2.. dan terus ke universiti sebab hari ni ade pendaftran sem baru... pendaftaran=bayar yuran.. adeh sungguh ku menjadi miskin apabila perlu membayar Rm730 minimun..(memang minimun jek la aku byr). Dah la nak raya, kepada adik2 ku.. abg telah kehabisan semua duit. Jadi duit raya bagi time raya haji ye.. boleh ye??? buat anak Buah yang pertama, insyallah uncle fali boleh bagi.. sebab 50sen jek.. xde masalah. ehhehe...
Ha!!! aku jugak dah berjaya membayar zakat!! (tahun lpas pun bayar sendiri jugak)tapi tahun ni lain skit. Sangat susah aku nak jumpa amil yang mengutip zakat fitrah ni, merata2 tempat aku cari.. last2 semalam jumpa jugak amil terbabit disebelah sebuah bank... tak buang mase lantas aku bayar sambil senyum.. lepas 1 tanggung jawab.. Alhamdullilah..
esok mulakan kerja dengan hati yang tenang walaupun kekeringan. hehehehe..
p/s: Dua rangkap lirik terbabit hanya hiasan. =P

0 comments: