Sunday, September 7, 2008

Agrhhhhhhhh bangun sahur 5.18 pg........

heeem.. ni cerita hari nih la... tp aku cite skit pasal cite smalam..
smalam lepas bukak pose ape sume...(smalam bukak pose paling gile sbbnye mkn.. perh... mama masak pie daging 2pan, nasi tomato,ayam merah.kurma...cendawan goreng(yg digoreng oleh nina n kak fatin) sayur itu, ini.... mmg gile la time mkn ditambah pulak dgn kuih2 kn... huh... penuh meja la kate kn..(sbb abg balik rumah kn) ok sambung semula.. lepas bkk pose kite org relax2 dulu kn, pastu ade cadangan nk pg ke sepang rumah abg n kak fatin untuk hantar barang...

kiteorg pun pg la ramai2.... mase tu pukoi 9.30 mlm... sampai sepang pukoi 10.30 mlm ok.. lepak2 jap... tgk2 tv sambil minum teh o lemon yg dibuat oleh tuan rumah...(sedap M ade kisah apebile guna kn M untuk ganti kn ok)
pastu pukoi 11.45 mlm pastu gerak balik rumah aku kn... sampai pkoi 12.45(mmg mengantok gile drive smalam, contohnye ape bile mate ku disuluh dgn lampu kereta... mate aku tertutup tp lambat nk bukak balik... hahahha.. sampai2.. itu ini skit2... tdo pukoi 1 pg... slalu bangun sahur pkoi 4.20.. tp disebab kn tdo lmbt.. bgun la pukoi 5.18 pg.... gle lambat... aku pun start ketuk punye ketuk la pintu2 yg ada untuk kejut kn sume org dlm rumah. panas2 kn lauk sume settle pukoi 5.25... perh mmg rase mcm berade di ujian kebakaran la time mkn..... secepat mungkin mkn sahur la..
siap abg aku yg ke 2 ckp huh presure2... hahahahha.....

tp mmg xbest mkn sahur bile dah nk habis waktu.........(moral nye jgn la tdo lambat dibulan pose) heheehehhehe..

0 comments: