Sunday, September 7, 2008

puasa...

hello fellow friends, dah seminggu kite berpuasa....so mcm mane rase???(dah rase ade penurunan berat badan ke????) hahahahhaha..
aku mcm blom jek lagi..., turun2.. tp xbnyk lagi la... heem.. seminggu berpuase ni, hujan jek time ptg2 time balik kerja... mmg kuyup la blk kerja(asal blk kerja jek basah la kate kn),
bukak pose kt rumah saya ni konsep nye.. banyak jenis makanan tapi kuantiti setiap mkanan trsebut xbnyk.. maknanye boleh ambik yg ni sikit, yang tu skit.. sume boleh rase and the end nye kekenyangan teramat sgt kerana air pun nk masuk jgk kn(xnk kalah air nih) hahahha...

emm... part sahur plak... aku la akan bangun dulu... sbbnye aku jek kot yg set jam????(ntah la)hahhaha.. bile dah bgun dulu ni aku pun panas2 kn lauk, masak air dulu.. bru panggil mk... mk turun.. settle kn serba skit bru la kejut kn family yg lain.... mereka bgun dan mkn.... hehehehe.. kalu weekend ade ramai kt rumah.. sblom buat2 pape aku kejut kn sume dulu..
biar sume turun dan membantu skit.. hahahahhaha.....

ape2 pun best bulan pose nih..... heeem bile la nk raya?? hahahahahhaha..

0 comments: