Monday, September 15, 2008

tayar oh tayar.....

gambaran tayar aku yang baru ditukar pada awl bulan 7.




gambaran akhir tayar aku yg dah pecah kt jalan yg sgt besar pada 15/9/08


hello kawan2... tadi aku terjebak dalam kepecahan tayar semasa dok bawak moto dgn kelajuan 60km/h... nasib xbersepah atas jalan. kalu bersepah dah tentu kene lenyek ngan lori bawak minyak petrol tersebut(kt blakang aku)

tp yg aku xpaham. asal tayar aku makan belah kanan saje?? padahal jalan banyak yg lurus???
mmg tak sangke akan jadi begini kerana bru 2bulan setangah jek pakai... tayar yang sepatutnye tahan selame 6 bulan paling minimun.... ni 2 bulan setengah jek???

heeem mmg dugaan bulan pose la... dan duit aku makin kering.. mane taknye awl bulan 9 tukar tayar belakang.. tibe td tayar dpn plak.. yg jelasnye gaji aku bnyk habis kt moto ni.. hahahah...
boleh kate setiap bulan ade jek kene buat, servis la, tukar itu la ini la... agrhhhh..
aku xsanggup............
hahahahaha(tp aku guna die hari2 untuk pergi kerja dan kesitu dan kesini)
tp xcukup ke balasan aku bagi dgn letak minyak 8 ringgit SETIAP HARI????
hehehe... member2 lain ckp.... mahalnye duit moto ko... aku 5 ringgit tahan 2 hari setengah(kate kwn ku)...
tp aku hari2 8 ringgit???? itu yg xpuas hati tuh.. padahal jarak tempat yang kami tuju ade lah same...
heeeemmm.....????




0 comments: