Wednesday, February 18, 2009

confused

dear diary... eceh.. hemm.. aku skang dah mulai confused dgn segala tindak tanduk dan segala-galanye... semakin hari... makin serabut.. walaupun aku dah cube buat xtau.. tp.. skang aku dah mule xfaham plak... agrhh.... aku dah xpunyai banyak masa lagi... hari makin hari... ia jadi semakin suntuk... untuk aku suke2 lagi??? dah xde... kehidupan makin mengecil... walaupun waktu pantas bergerak... tanpe aku sedari.. benda dah semakin serabut dan pening.... TINDAK TANDUK juga aku dah XDPT nk BACA lagi.......... heeeem... cukup la buat mlm yang semakin hari semakin panas disebabkan cuaca skarang ni........ peace one lov3.

7 comments:

inteq7 said...

ni cite psl shitto aka einstein aka chikugunya tu ke... biarkan je dia... dh dia nak jalan lompat2, nak buat cemana kan... hehe...

MC~PHAT DONALD said...

hahahha.. heeem.. si bnyk kutu tu buat ape?? hahahaha..
heeem... ey bilenye kak fadteen nk update blog??? semak dah tuh..

Anonymous said...

hahahaaa..aku pon confused bace blog ko nih..aghh..fenin..fenin..

Anonymous said...

kalau panas pasang aircond... nyaman! haha

inteq7 said...

takde cite nak diupdate la... takde "fantasi"... wah gitu! haha

Hanna Hussein said...

apa sebenarnye yang anda ingin sampaikan wahai phat?

MC~PHAT DONALD said...

kepada kak fadteen... nk belaja berfantasi?? belaja nagn org ok.. hahaha..

to hana.. heem... ni la die.. dikata kan asam haram kehidupan..


*aku xmau jadi layang2 lagi!!!