Tuesday, February 10, 2009

welcome home dear...

heheheh.. hellow kawan2... waaaa.. hari ni aku start kerja..... selepas selamat sampai rumah... smalam pada pukoi 8 mlm(buat pengetahun umum la) heheh.. ok cerita bermula...... hari jumaat tu pergi maxico.. lebih kurang 3jam setangah jek.. itu pun berhenti minum.. kalu xberenti?? 3 jam kot.. dengan kelajuan yang mane kalu ade polis sure kene saman(130-150++KM/H) hehehe.. sebenarnye hasrat dihati xmau bwk laju2... tp disebabkan aku nih jenis punch card sblom tdoq tu sebelum pkoi 11 mlm.. so aku takut ngantok time bwk tuh.. so kene sampai MaXico secepat mungkin la sebenarnye.. tp mlm tu terpaksa OT gak la heheh.... and best part nye.. mama xperasan aku bwk selaju tuh sbbnye die dok tidoq jek.. lebih kurang mcm kanak2 riang bermain2 tanpa pengawasan ibubapa la.. hehehhe... yang mak aku tau... eh dah sampai ipoh??? bru 1 jam setengah kite jalan.. (pastu sambung tdo) hehee.. so aku pun terus speed racer ah.. ehhehe.. cuaca di maxico.. Ya ampun... panasnye.. rase mmg maxico la.. tp mkanan die.. ya ampun( Eceh skali lagi) hahahaa.. heaven gle... heheheh... kulit2 aku bertukar ke pink2an gitu lah... hehehehe... panas kn.. ehhehe... and rupenye bnyk saudara mara yang ditimpa musibah rupenye disana.. tp dgn bantuan2 yang diberikan.. INSYALLAH mereka akan pulih sedikit demi sedikit.. be strong ok couzee2.. than... semasa pulang, keadaan jalan raya chantik.. tapi masih panas terik.. than balik masa perjalanannye mengambl mase 4 jam lebih la... sebab siang hari..(mama xtdoq)
ehheheheh..

orite update lagi later ok. bye2... =p

4 comments:

inteq7 said...

suke la tu... dpt bw laju ek... amboi... 3 jam je? uish uish uish... so tak beli ole2 utk "dia".... hehe...

MC~PHAT DONALD said...

ape die2 nih??? heheheh.. mane ade... org xbeli ape2 pun.. kt budak2 opis pun tidak... ye la kali ni lawatan KILAT.. tgk org ditimpa musibah.. hehehehe....
ey minggu ni blk bamboo river kn?
ehhehe

inteq7 said...

haah... macaroni satu! hehe... apa plan minggu ni?

MC~PHAT DONALD said...

plan?? minggu nih or bulan nih cancel beli kereta RC.. sbbnye duit abis dah beli jam kt penang.. hehehehhe....

so takat jalan2 tgk movie boleh la.. babah dah tgk pink panther 2
die kate best gile.. kelakar.. so amcam?
ehhehe