Monday, May 18, 2009

movie bulan ini..

hellow fellow freinds... setelah sekian lama tidak mengarang atas kerana banyak urusan.. today.. sy start mengarang semula... owh yeah.. this month memang banyak tengok movie( lebih dari 1 kire banyak la kan??) hehehe... ok yang paling lates is.. angels and demon..
angles and demon adelah 1st cerita yang aku tengok dekat cinema dan!!! tertiido 2 kali.. hahahha... tapi2.. walaupun tertido 2 kali.. aku paham cerita nih.. mungkin babak2 time aku tertido tu tak begitu penting kot.. hahhahaha.. and may b roti sousage tu menyebabkan aku mengantuk dan tertido.. or pop corn... hahaha... may b sebab banyak sangat makan b4 masuk cinema kot.. tp cerita die ok jugak.. senang faham.. and.. cerita die... best jugak walaupun aku tertido.. zzzZZZzzZz..


start trek.. ceritanye best.. banyak action... banyak cecu..cecu... cecu..(bunyi pistol die time tembak ye rakan2).. hahhaha.. cerita ni pun simple.... orang yang tak pernah tgk star trek zaman dulu2 pun sure faham..
best jugak.. and aku xtertido ye.. hehehe..

and.. last.. adelah x men origins.. wolverine.. best.. sebab cerita ni zaman aku kecik2.. and... best2.. name die diambil dari seorang awek yg telah tipu die... penipuuuuuu.. hahahhaa... tp cerita2 nih mmg best.. xrugi pegi tengok... kadang2 sesetangah movie kite tengok akan rase rugi dan.. kadang2 nak tunggu hari raya jek untuk tengok.. hahahha... next movie is..
night at museum 2 and transfomers revenge of the fallen.. owh ye.. kawan2 yang nak join.. let me know ok.. heheh.. sebenarnye banyak lagi ah nak tengok.. heheh..

1 comments:

jajaOHgon said...

wahh dah mendahului aku nampaknyeee... baru jer layan wolverine... huhuhu