Sunday, May 3, 2009

PJ to PJ..

hellow fellow friends... hari sabtu dalam pukul 5 lebih dah xde bende nak buat.. hello2 la dengan budak yg kononye cakap jangan letak name die.. macam orang lain xkenal ko kn??? dah tu aku pg la shah alam dengan harapan nak melepak la dengan beliau.. dah sampai rumah beliau.. kiteorg pun keluar la... naik kereta beliau..(dah mcm pakcik kordi ngan lembu beliau ah plak) hahha.. so nak pg mkan A&W kt amcord mall PJ ye rakan2 la cadangnye.. pastu kireorg pun begerak la.. sampai sana jek.. bukan main penuh lagi..

so kiteorg terus la nak cari a&w yang ade lagi.. jalan2.. dah sampai jalan istana.. ntah mcm mane si budak pemandu berhemah tp kaki sesat yg sejati nih(pic di atas ye) salah jalan daaaaaaa... masuk high way apentah yg terus kearah kajang ngan cheras.. sungguh apekah kn??? jalan2... sekali......
betol2..sesat dekat area2 sana yg xpernah ku sampai dan beliau pun xpernah sampai lah... sebagai CO Pilot.. aku cume memberikan beliau menekspereskn diri la menunjukkan kepakaran dijalan raya kan.. so aku diam jek.. nah skali kononye nak bg die peluang akhir sekali makan duit masing2 siol ini kerana kene isi minyak kereta dan byr tol yg agak bnyk...(byk kali jumpe toll ye kawan2).. hahahha.. jalan2...

sampai ke PUTRAJAYA ye.. terima kasih kepada beliau... dah sampai kemane2 ntah... so dah sampai putrajaya secara tak dirancang.. apalagi bg menceritakan kan dekat korang.. so amik la few pic.. untuk tatapan kawan2..


kejadian tidak dirancang nih sungguh memberi pangajaran kepad saya dan beliau... adelah perancangan sebelum bergerak sangat penting ye rakan.. supaya tak habiskan duit secara sengaja dan xsengaja... akhir sekali kami xdpt jugak makan a&w... sebab dah sangat lewat.. dan kami balik ke shah alam dan makan kt sec 13 sahaja.. waaaaaaaa. jauh merantau.. hahahaha...
terima kasih la kepada pilot yang sering menyatakan ( "diantara kita kawan2.. aku la bawak paling selamat ko tau") ye2.. mungkin paling selamat tp ko la bawak paling sesat skali la aku ingat.. hahahahah... itu la cerita PJ TO PJ untuk muinggu nih..
orite.. chow.. dok menantikan cerita ghost yg sgt seronok.. and esok aku akan ke tempat kerja mengenakan kasut "kerani"ku yg bru.. owh yeahhhhhhh..
orite chow... =)

0 comments: