Thursday, April 30, 2009

Am i your heroes???


heloow fellow friends.. semalam.. aku telah bermimpi.. hahahah.. sangat cerita tamil ok... aku menjadi penyelamat seorang gadis... gadis yg aku kenali and rapat tp skang kureng skit kot... hahahahha... sungguh donggeng ok mimpi ini... and aku boleh ingat sampai habis mimpi tersebut..
start eh... mule2.. aku dok jalan2 di suatu tempat yang aku seniri xtau la... jap lagi kat belakang tembok.. aku dengar seorang gadis dok jerit... aku pun pi la tinjau.. tgk2.. gadis tu.... eh aku kenal sgt siol... hehehe.. HANDBEG die dok kene rampas sambil 3 penjahat.. dok selongkar2 depan die la HANDBEG die tuh... gadis menjerit2.. jangan2.. jangan rosakkan handbeg tu..(gadis tu sgt syg handbeg beliau kn)..

keadaan dimana 3 penjahat tu, sorang dok selongkar HANDbeg, sorang dok penang kedua2 tangan beliau.. sorang dok mengacu pisau.. TENG>>TENG>>TENG>> aku sampai.. dan terus tumbuk ok muke yang dok selongkar HANDBEG tuh... hahaha.. aku pun xtau macam mane.. boleh terus tumbuk.. mimpi kan?

hahahha.. lepas tu dah blasah2.. 2 org lagi.. macam sekali tumbuk.. orang2 tu boleh terus pengsan ok.. sunguh cerita tamil.. hahahha.. lepas.. gadis tu.. owh my hero... (sambil kelip2 matanye) hahahahha... dan aku pon dok gosok2 pengelangan tangan die yang kemerah2an itu...
dan aku siap cakap begini.... i will never let anyone hurt u... eceh.. sungguh kan mimpi aku nih.. hahahah... gile xingat.. hahahha.. pagi2 bangun pun aku dah gelak2.. hahahah...
(mungkin ade yang baca kata xmatang, tapi iya nye hanya mimpi) heheheh
tp seronok seh jadi penyelamat kepada gadis itu.. hehehe.. =)

7 comments:

Hanna Hussein said...

eeew...haha...
hati mulia kau ni..
kau rsa aku knl ke gadis itu?

aku rsa aku tahu.
(sambil mengangkat kening)

jajaOHgon said...

huyoooooo macho nampakkk!! hahaha...

Dik, ko angan sengeh lebay2ingatkan apa yg ko mimpi tue... lain jadinye kang!! (ye ke?) hahahahahah

nurasyiqinabas said...

siapakah beliau???nk tau jgk phatt!!!!!!!!

inteq7 said...

ewah ewah.. gambar header itu..

kpd "gadis-dlm-mimpi-mungkin-jd-realiti" itu.. tgk la bdk ni... suke cuci mata.. ish ish ish.. payah nak 'jaga' ni..

Adik.. cuci mata je tau... hati mau bersih haaa...

MC~PHAT DONALD said...

to hana: ko tau?? aku pun tau.. tp "die" xmungkin tau sbb die ego..

to jaja: kalu mimpi skali lagi... aku xkn tolong dah.. sbb die sgt belagak..

to syiqin: ko dah tau siape kn???

to kak ateen.. mesti munye.. hati sy sgt suci munye... oh i love xixili runway.. hahahahah

Anonymous said...

hensem kpale babi!

lubabi said...

hensem pale babi!