Tuesday, April 28, 2009

Kegagalan.

hellow fellow friends.. ini adelah post ku yg terakhir, aku menutup blog ni kerana bebrape masalah yang melanda diri ku ini.., to all blogers.. teruskan mengarang... aku akan sentiase singgang ke blog korang... good luck to all of you...




...hahahahha.. acah aje... hehhe.. xdenye aku nk stop mengarang... xde sebenarnya.. aku pun baru perasan yang mana aku dah lepas membuat 100 posting.. yeppy!!!!!.. hehehe..
ok back to the tajuk.. pada 26.3.09.. amir telah bagi aku satu cabaran... cabaran nye.. kiteorg jek tahu.. heheh... cabaran diberi masa sebulan sehingga tarikh akhir adelah semalam... 27.4.09 mengikut perjanjian eh amir.. and aku xdapat menyahut cabaran tersebut.. kerana cabarannye terlalu lah berat... bukan senang beb.. muke kene selalu tebal.. hahhaahha... so disebabkan aku kalah.. adat perjanjian kn.. mesti yang menang dapat reward... so.. reward buat amer dan die sendiri request adelah 2 pan large pizza..(OMG).. hehhehe... ok en amir..
aku akan belanje ko 2pan LARGE pizza.. tapi bukan sebegitu mudah eh amir... aku pun dah bg 2 pan large pizza tu sambil bagi ko cabaran ah... cabaran die ko makan dua-dua pan tersebut tanpa bawak pulang kerumah ye.. xkire la bp lame kite duk kt kedai pizza tuh .... hahahha.. aku xmau mkn dah..(sebab abg takut bini, kite jumpe last sunday kate aku makin gemok, walaupun aku dah turun bnyk kg) hahhahaha..

so ade BRAN ke bro???? (cabaran nih) hahahha..

2 comments:

jajaOHgon said...

ooOOooo makan pizza tak ajak pun ehh... hihihi :P

ThreeStooges said...

aku nak pizza jugakkkkkkk.....

aku x dulik.......

hahahahaha.....