Monday, April 27, 2009

i'm flying without wing.

hellow fellow friends.. today sungguh xde mood.. may b monday bluess kot??? xde sebab sebenarnye hari ni untuk xde mood untuk pergi kerja.. sebab mmg ok.. but.. xtau kenape.. selalu mase datang kerja on the way dok ride scooter tu.. sure aku akan menyanyi2.. semua2 lagu la kuar temasuk hari raya.. but today.. xde satu lagu pun keluar.. hanya yang ada.. mata yang kuyu dan mulut yg un happy. ;-(.... xtau kenape... heeem... may b ade bende yang membelenggu diri?? (dah mcm budak2 af la pulak.. tp rasenye xde.. yang penting.. pagi ni sangat sayu..


ye lah en amir.. hp awk paling power skang... cume aku skang sikit benci la dengan hp bru ko... mcm iphone siol... game die kurang hajar la.. function die pun banyak sangat siol.. yg membuat kan aku benci.. hahhaha.. tp xpe aku kalah skit jek dari ko...(gua sedapkan hati) hahhaa.. yang penting skang ko org yang ade2 siol.. hehehe..



key pad oh key board.. sampai skang aku masih tidak power untuk meng"sms" mengunakan hp yang menggunakan key board nih.. nak kate bru beli.. tak jugak.. dah lama... but still xlepas untuk sms semasa memandu.. and kat trafiq light.. sure xsempat habis tulis dah green light..
(may b sebab dah xselalu sms kot.) huahuahua...
books.. oh books.. bile la aku nak habis baca kau??? emm dah xde2 kerja kat office tu cube2 la bawak2 baca buku tu sampai habis cepat skit.. banyak lagi list buku tunggu untuk dibaca ok.. bukan susah pun.. just simple english yang budak2 sekolah rendah pun faham.. heeem... fad oh fad... cepat la habis kan....

0 comments: