Tuesday, April 7, 2009

Dah Tak Bisu, Dah Tak Pekak

yeppy speaker logitech.. nampak tu. awwwwww bunyinye.. hehehe

hellow fellow friends.. dah lama aku tinggal kan anda2 sekalian dengan tidak update blog nih selama seminggu.. last week.. hanya lah pergi kerja.. balik kerja.... xde unsur2 perasaan... xde unsur2 yang buat aku gembira atau apa2... sume just normal dengan pH5.5.. so xde entry aku nk update.. but this week.. yeppy... aku dah dapat speaker... selama nih pc akuxde speaker.. dok pekak kat dalam bilik tu jek.. so sekarang dah ade bunyi-bunyian.. heheheh.. thanks to en mat...
en mat org yang bertanggung jawab membeli pc untuk company aku.. so last time mase beli pc aku, die lupe nak beli speaker.. so last friday bos ade mintak kat en mat untuk beli sebuah pc untuk new staff.. so dengan slambernye.. aku telah text en mat.. dengan msg berbunyi seperti ini..

"en mat, bos ade mintak pc baru kat en mat eh??? kalau ada, selit satu speaker untuk pc saya yang en mat lupe beli dulu tu boleh ye..thankQ"

hahaahha... mcm tu lah kalu nak msg org..
hahahhahahahahahah (untuk pengetahun anda umur en mat 40++..) mungkin next time saya perlu beradap sikit msg die.. but kiteorg kumching.. so ok la kot.. heheheh..

*gue pening ape perlu dibeli???? muhahahhaha..

0 comments: