Thursday, April 23, 2009

kata2 yang mungkin menjadi soulmate???



hellow fellow friends.. semalam.. agak2 dalam pukul 10.40 mlm... ade seorang kawan baik aku call.. macam biase lah.. bercerita hari masing2.. tub2.. die bukak cerita.. ade satu cerita yang mana.. ada 1 gadis call die.. gadis ni adelah member kepada member aku yg ni la.. so die cakap.. boleh kawan?? esok i nk ajak u lunch boleh??? i datang office u ok??? awek tu cakap kat member aku.. so die pun.. kenape la awek ni sebegini rupa perangainya.. keesokan hari.. masa lunch time.. datang betol2... awek tu kt depan office member aku.. naik jazz berwarna hitam.. member aku ni sangat segan sebenarnya.. tp nak buat macam mana kan.. menjaga hati punya pasal.. die pun pi la naik kate gadis tuh... pastu pi makan2.. (gadis bukan takat belanja lah.. siap membazir..)hahahhaa...(bro kite2 jek paham maksud belanja ok) hahhaha... lepas makan die pun hanta balik kat office.. time sampai tu banyak la member2 office dei dekat dpn tu tgk die turun dari kereta.. hhahaha... best partnye.. gadis tu sgt?????? bak kate die... aku rase mcm kuar makan dgn..G******..... hahahahhha...tapi gadis tu saudagar yang banyak kapal ok...(kaye beb) so this morning aku text member akku tuh.. die cakap smalam aku tdo.. mimpi buruk dow... skit2 terjaga.. skit2 terjaga... hahahha... tp ternyata kekayan xboleh beli jiwa kawan aku.. hahahhaa.. org lain aku xtau la.. hehehhe..
bro.. jangan capoi sangat mulut bro.. nanti menjadi soulmate ko btoi2 bru tau.. hahahaha...
*****entry ni dedikasi buat member aku yang bernama MiRUL(bukan nama sebenar) hahhahaha..

2 comments:

Hanna Hussein said...

asal dia menolak?kaya weh:P hahahahahahha

jajaOHgon said...

ingat!! cinta kerana harta tak bawak kemana... abis harta hilang cinta... hahaha opps!(ye ker?!)

tapi cintailah dia kerana dirinya sendiri sbb ciptaan ALLAH terlalu indah dan mempersonakan, tiada sebarang kecacatan dan kekurangan, jika kekurangan yang di dapati itu hanya pada pandangan mata kita sebagai manusia yang sentiasa tidak pernah puas, namun disebaliknya ada tersirat beribu kebaikkan dan hikmah...cewahhhhh!! hohohoho

mungkin girl ni memang suka kat kawan ko kot? tapi tak tahu cara nak bgtau kat kawan ko.. so first step, ajaklah kuar makan... pada aku tak salah buat benda2 tue... tapi kalau aku kat tmpt pompuan tue cakap jer terus terang! lagi sonang... suka ckp suka! tak suka ckp tak suka... dari terus berlakon buat2 suka! hipokrit namanye tue..hehehe...(zaman skrang mane boleh pakai istilah perigi cari timba... dah lapok semua tue...)

dah lagi pompuan kalau dah suka sangat kat laki tue dia tak kisah laki tu kaya ke tak.. keje cuci jamban pun dia terima...huhuhu

papew pun tepuk dada tanya selera... Allah mencipta manusia berpasang2an. Kita yang menentukan utk memiliki atau kita degil, bodoh dan sombong dengan ciptaannya. Jodoh telah ditentukan untuk anda diluar sana... teruskan usaha pasti akan memilikinya...

stop dulu ahh... byk sangat aku bebel2... kihkihkihkih cowie arr dik!...