Saturday, April 18, 2009

happy Birthday super Sijot..

Birthday cake cg tertulis "super sijot 22 years old"


satay nyam2..

hadiah pemberianku, (pembalut buat sendiri ye kawan2.. xde keje kt opis) hahaha..
yang hadir dengan mengenakan baju superman...



happy birthday to u,happy birthday to u.. happy birthday to cg.. happy birthday to u..
(nyanyi eh)



orang kuat party malam tu dok ambik pic..(super jaja???)
one happy family..(tp bapaknye xde dlm pic sbb berada meja sebelah)

ambik mood sblom pi.. hahahhaha..
hellow fellow friends.. semalam 17 april adalah hari lahir shah imran(cg) yg ke 22.. so smalam telah disambut di R&R gathree highway.. seramai 23 orang telah hadir, tergolong dari cousin2 cg dan adik beradik beliau...dan termasuk aku.. yeppyy!!. hehehhe.. tema bagi party semalam adalah superman!! ini kerana cg salah seorang peminat superhiro terbabit.. so aku dengan sportingnye.. pun hadir dengan mengenakan baju superman.. hehehe.. anyway berjaya la tema party terbabit.. thanks to cg n kakak beliau kerana menjemput aku ke majlis tersebut.. and sekali lagi terima kasih jugak kepada kakak cg kerana menjadi super jaja dengan belanje semua makan.. heheheh.. =)
orite happy birtday cg..


3 comments:

SUPER OHGON aka JajaOHgon said...

amboi2 cepat ko up ehh... aku tak sempat2 nak masukkan dlm blog agie nih... heehee :P

MC~PHAT DONALD said...

hahahhaha... bg la add blog ko.. senang aku link kn.. ehhehe

jajaOHgon said...

search jer kat internet guna nama nickname aku tue... sure jumpe! kihkihkihkih...