Thursday, August 13, 2009

move on.

hellow fellow friends, today tajuk kita ialah MOVE ON ye anak-anak sekalian. hehehe..

move on atau bahasa lainnya, meneruskan kehidupan la.. ini kerana sesuatu yang terjadi tetap akan terjadi, jadi setiap antara kita perlu meneruskan kehidupan walau kite xboleh nak over benda tersebut,memang kita nak menyatakan ingin selalu bersama atau WITH YOU tapi.....bukan semua benda didunia akan menjadi milik kita.


Semua manusia mesti pernah rasa CINTA INI MEMBUNUHKU kn?? hehehhe... itu la kehidupan,(atau cerita sebenarnya lagu terbabit yg terjadi kepada vocalis kumpulan terbabit yang die hanya bertepuk sebelah tangan lalu ditulis lagu terbabit).. ape aku merapu pun aku xtau..hehehe...dan adekalanya bila AYAT-AYAT CINTA kita xmenjadi mula start rasa dunia ni seperti NO AIR, walhal dunia ini sangat luas dan dipenuhi udara..

Tapi apabila mental kita telah di set untuk suka dan sayang induvidu terbabit,dan bila kita perlu move on.. ia seakan2 menyedut lemak dari badan, hahahah.. kesakitan nye adalah lama dan adakalanya mampu membunuh kita disebabkan tekanan yang melanda diri semasa proses tersebut.

tapi kebanyakkan orang akan cakap.. ala ko lupakan jek, ko kena terus kan kehidupan... memang-memang, aku jugak tak sangsi dan tak menyatakan tindakan tersebut salah.. tapi... bukan mudah... sebab bak kata rossa KASIH BUKAN SEKADAR CINTA kerana ia bermacam-macam perasaan yang bercampur dan bergaul sehingga sebati. jadi apabila nak diasingkan, bukan mudah kn??? contohnya seperti anda mengasingkan bijik cili dalam sambal nasi lemak. ha!! mcm tu la payah nye sehingga anda terus mkn ngann bijik2 cili sekali kan??... and u will say HALO ia bukan sesuatu yang senang... hehehe...

walaupun kita dah TRY TRY TRY ia tetap tidak berhasil......

p/s; Entry ini ditulis semasa sakit kepala dan boring xtau nak buat apa kat office. hahahah.....

2 comments:

inteq7 said...

betul ke cinta? atau hanya kasih? atau sayang? atau suka? cinta tak sepatutnya menyakitkan.. cinta juga tidak membunuh... cinta itu mendewasakan.. cinta itu mengingatkan... cinta itu menyucikan... kalau tidak rasa sume ini, bukanla cinta.. mungkin hanya mainan perasaan....

*ditulis ketika sedang tgk Kuliah Cinta... ;p

MC~PHAT DONALD said...

ini mesti kes menyayat hati nih... tengok cerita terbabit. hahaha..
tu pasal kak ateen juga telah transform menjadi jiwang.. hahahaah.. menjadi jugak perangkap. hahahaha
=P

*menjawab dalam keadaan hati girang esok nk cuti... hahaha.