Sunday, August 2, 2009

T.H.I.N.K!!!!

hello fellow friends,semalam, bapak ku telah pergi konvoi ride bike pegi PD, than bile time nak balik(waktu itu malam) moto beliau xboleh start sebab ade beberapa masalah teknikal yang mana, ia menyebabkan moto terbabit xboleh jalan. So macam mana nak bawak balik moto terbabit? takkan nak tolak pakai kaki(ala2 toing yang macam moto2 selalu buat kalu 1 moto lain bermasalah kn??) moto terbabit sangat berat dan besar so.. kene panggil lori.

Aku pulak malam tu pi study group sampai pkoi 1 pg.. naik overload otak(kalu xscore jugak xtau la). so mengantuklan kan. tapi bapak xsampai2 lagi sebab tunggu lori datang. aku pun pg la tido dulu.. pukul 3.45pg bapak ku call.. "fali datang ambik babah kat subang ni, kat workshop biase tu, babah dan sampai & tunggu kat kedai mamak sebelah workshop tu". so aku pun pi la.. bagun2 tipo.. ngan pakai seluar pendek dan t-shirt dan sweater nike, pegi la subang tu..
Sampai-sampai bapak ku ajak minum dulu... ngan xseleranye aku minum(maklum la mengantuk kn), dah settle minum, aku pun jalan dulu la pi kat kereta tengah berjalan ni, ade 1 pakcik yang dok melepak ngan sorang kawan die. jerit kat aku!!!! EY MARI2.. KIRA2 NI MAU BALIK NI!!(die ckp suh kire ape yang dimakan sebeb die nk balik la kan) MASALAHNYE!!!! DIE cakap kat aku!!! hello.. aku nampak macam pekerja kedai mamak ke bile berseluar pendek serta bersweater nike???? so aku pun dengan benggangnye.. balas dengan nada yang baik.. "SORRY, I"M NOT WORKING HERE...STUPID"(stupid tu slow2 la).
Tengok apa yang die minum air suam 3 gelas. teh o or nescafe o 1. kwn die pun air biase jek.. xde la pulak nampak macam beer ke jack D ke... knape mereka ni mabuk minum air biase nih???? hahahahha BODOH TAU. hahaha....
Tak pe la saya menganggap die sedang ade krisis dengan bini die, that y die xcenter or die ade niat jahat sebab muke die macam perompak walaupun die naik MERC lama kn.. e240 bodo tu 40k boleh dapat dah.. cakap aku pekerja kedai mamak???? sungguh xpatut.. balik ngan keadaan kesalnye kerumah sampai pukoi hampir 5 pagi..
*** to amir ini serious. jangan main2.. hahaha***
***kepada amir jugak perkataan "KITA" jika digunakan dalam percakapan sesama LELAKI adalah haram!!!!*** hahahahha....gelimatttttttttttttt...
p/s: kawan2 muke aku xmacam mamak kn???? (pls kate kan tidak...)

0 comments: