Friday, August 21, 2009

S.E.L.A.M.AT B.E.R.P.U.A.S.A


Selamat hari raya.. hari yang kite sume tunggu...hahahahha ape yang aku merepek sekali lagi kawan2??? hehehe..
hellow fellow friends... esok umat islam diseluruh negara akan Start menunaikan ibadah puasa.. yeppy... saya suka bulan puase sebab.. lepas puasa raya.. hahaha.. (suke time dulu2 jek la skang mcm biasa dah sebab dah kena bagi duit raya) heeem.. harapan saya puasa tahun ni best macam tahun-tahun lepas punya puasa, tahun lepas punya puasa sangat best..sangat "bahagia".. tapi ade dalam lagu ape ntah bunyi die mcm ni.. saat bahagia.. datang sekali sahaja... sambil ronggeng2 skit... hahah (omg noooo xkn sekali sahaja???).. hahah..
menu kegemaran syaa dibulan puasa ialah.. emm.. buah tamar ;-p , karipap mesti.. makcik2 kat luar sana yang xreti buat kuih tersebut.. sila jangan cuba2 menjual... kecewo den ni ha bilo geget kuih tersobuit!!!!T_T..hehehe..
memory tahun lepas masih banyak dikepala.. sangat bahagia.. heeem.. teringat tahun lepas.. lepas sahur jek, baru nak iron baju pi kerja.. hahaha.. sambil perot bernyanyi2 lagu no air??? hahaha ... ape yang aku membebel pun xtau..tugas saya semasa bulan puasa..waktu sahur.. kejut semua orang bangun tido temasuk kejutkan mak bangun(nampak sangat bangun paling awal) hahaha.., panaskan lauk untuk dimakan semasa sahur.. waktu berbuka puasa pulak.. tugas saya ialah.. bancuh air.. hehehe.. pandai bancuh air ok sy nih.. (poyo skit) hehehe...
tapi apa2 pun saya mengucapkan(suara macam dalam tv konon2 penaja) selamat berpuasa kepada seluruh umat islam, sahabat2, kawan2, Yg di"kasihi", yg di "sayangi" hehe.. selamat berpuasa.. jangan puasa yang yok pagi2 bukak periuk sudah...
*tahun ni kena bagi duit raya kat aisy ke??? die baru berape bulan??? emm mungkin die akan dapat berape posen jek kot.. sebab budak2 kecik xboleh pegang duit banyak2.. ehhehe

3 comments:

Girllyen said...

Selamat berpuasa~ ;)

inteq7 said...

hello hello.. budak kecik lagi dpt duit banyak hokay... hehehe...

MC~PHAT DONALD said...

hahahah.. xmo ah bg.. sbb nanti mak die sebat pg beli 30 botol susu. hahahah