Thursday, July 17, 2008

business development??


haloo... pada awal bulan hari tu kedai yg aku kerja ni didapati tidak memberi keuntungan yg sgt lumayan.

jadi dgn itu, aku diminta membantu buat 1 plan business development supaya kedai ini kembali senyum..

bos meminta aku berbuat demikian kerana aku dr jurusan business managment.. dan die beri mase lebih kurang 2 minggu untuk aku buat..


at 1st aku just tulis secare yg aku boleh la kn..than smalam bersamaan 16.july die bg tau yg die nk tgk business development tu esok.... aku pun bkn main tarik napas la kn, lupe tarikhnye dah sampai...


so. aku bercadang nk tunjuk die bende2 yg aku dah tulih secara rambang tu la... mmg dlm bentuk mind maping la..

hahahah.. tp td tengah hari aku berkesempatan sembang ngan kak long ku, die ckp... bersungguh skit la kalu nk tunjuk, taip pkai comp.. aku pun pikir blk bru la lebih formalkn.. so aku pun taip n print la... petang td aku pun present la kt bos aku.. dan bnyk cadangan aku diterima oleh die untuk membangunkan semula perniagaan ni..


so aku rase sgt happy sbb bru hari ni aku rase seperti bekerja... hahahahahhahaha..


ok that all for 2 day.. daaaaaaaaaaaaaa..

0 comments: