Tuesday, July 15, 2008

kerja.

mase aku kecik, aku xpernah terfikir pasal kerja, tp apebila melangkah kealam selepas konvocation nih.. aku sgt memerlukn kerja yg tetap,mempunyai segala kemudahan yg berbaloi la dgn kerja aku...

walaupun aku bekerja sekarang, tp pekerjaan ni sgt tidak memberi aku keuntungan, skang aku kerja 12 jam. aku dah xde life ok..
hidup aku sume kt ctu..
kerja kt ctu sgt bosan.
memendekkan pemikiran aku.

tp bile difikirkan balik, aku terpaksa kerja jgk kt sini sebelum aku dpt kerja lain, kalau tak aku duduk rumah dibawah tanggungan bpk aku yg telah bersara???????????

dan bagi kawan2 yg selalu mengutuk aku sbb kerja mcm ni n kt sini, terima kasih banyk2 la... mungkin nasib korang lebih baik diwaktu ini. tp mase dpn sape yg tau kn???

aku akan mencari kerja dr segala sumber yg ade sypaya aku dpt jumpe kerja yg mampu menampung KEHIDUPAN AKU yg SEBENARNYE..

0 comments: