Thursday, January 15, 2009

b......



hellow fellow friends... smalam 14/1/09 sesuatu yang tidak diduga iaitu... tangan aku disengat lebah A.K.A Bee.... siol btoi.. kejadian terjadi ketika aku sedang menuju ke opis diwaktu pagi... tanpa di sedari tangan aku rase sangat sakit, rupa2 nye jari hantu aku ade tinggal ekor lebah sahaje.....
tanpa melengahkan masa aku terus berenti tepi dan keluarkan ekor bee terbabit... semasa keluar kan ekor lebah tu.. jarum kat ekor lebah tuh masih bergerak2 lagi... sememangnye hampeh... bile menjelang petang jari hantu aku dah start bengkak.... aku pun balik rumah...
malam tu aku dah start demam.. so pagi ni bile bangun jari aku makin membengkak.. so terpakse la ke klinik dan MC pada hari nih.....
heeem.. kesimpulannye... pakailah dengan lengkap semasa menungang scooter aku motosikal... pakai lah glove, kasut ape sume....
pic diatas adelah pic jari saya yang sedang bengkak dah agak payah untuk mengenggam tangan..



2 comments:

inteq7 said...

lor... ciannya budak jiwang ni (jgn emo ;p)... alin plak, lepas g Program Maju Diri, terus demam... hehe...

MC~PHAT DONALD said...

hahahaha.. itu la dah dpt 2 pangkat ok.. jiwang+ emo skang eh..
hahhaha..
alin dmam?? adekah die alecgic benda2 yang memajukan diri nih?? hahahahha..
ok latuh.. heheh.. bdk2 kan.. heeem..