Sunday, January 11, 2009

happy birthday bro..


happy birthday to u, happy birthday to u, happy birthday to amer, happy birthday to u..
last friday aku ke shah alam untuk menyambut besday member baik aku... amer... besdsay die 8 januari.. but 9 januari pun jadi la kan kalu aku belanje die mkn?? hehehe... aku pun blanje la die mkn kt burger king sec 13 shah alam, tapi.. boleh kate hari jumaat tu adelah hari paling selekeh buat kiteorg.. hahahha.. mane taknye... mase mule2 bwk tray tu nak amik sos.. air tumpah atas tray menyebabkan tisu basah.. pastu sos pun boleh terbalik kat dalam tray... ok la cover2 teruskan berjalan buat tak tau pergi la ambik seat... dah duduk... start la mkn.... perh... sos bersepah kat tagn, pastu boleh plak kt cup air pun ade2 sos.. mak ai selekeh gle...(aku n amer same jek selekeh mlm tuh) hahahha sgt xbgus ok kalu time tu tgh dating.. hahahah...
lepas tu... habis jek mkn.. rase xselesa plak dok citu... ngan amer nk isap rokok lagi... so bergerak la ke mamak bawah hostel aku... jumpe la kawan2 yang sgt syg kan kolej sbb xhabis2 blajaq lagi.. hehehe.... lepak2 sampai pkoi 11.30... aku pun gerak blk rumah... hehehehe.. any way happy birtday amer.

1 comments:

Anonymous said...

huh...
tq bro sebab belanja aku malam tue...
time besday ko nnt aku dah tak belanja ko dah...
aku akan bg ko hadiah terus...
hahahah...
ini janji nie...
hehehehe...

tp malam tue memang habis selekeh la...
menjirap je aku...
klu malam de perempuan, dah confirm mereka akan reject kite selama2nya r...
hehehehe...

ape pun, plz visit (amerr87.blogspot.com)
.... :-)