Thursday, January 22, 2009

manusia sumbang...

bos aku dok ckp talipon ... strigh jek dpn aku.


mata ku semakin panda..(kurang tdo ke mlm2 dok nangih??) hahahahah




hellow fellow friends... buat pengetahuan kawan2.. opis aku ade new stuff.. tp a little bit blur i think... hahaha.. but xkisah la sbb die bukan berurusan dengan aku.... so disebabkan ade stuff baru.. aku ditempat kan kedalam bilik sendiri skang... ok la... tp masalahnye.. jd manusia sumbang la dok sorang2... dah la bilik aku n meja aku menghadap bos akuh.. ish2.. kalu la aku senyum sorang2 ke kn?? dah tentu kantoi main ym ke bls2 email ke.. ish2.... itu yg xbestnye....
tp bilik ni ok gak sbbnye air cond die sgt sejuk... hehehehe.... dan aku dapat pc bru... yeppy!!! tp..
xde speaker la plak... yg tukang beli nih lupe beli spiker.. hampeh gle.. berdengung aku sorang2 dlm bilik xde sebarang bunyi...nk kene paw bos beli speker....
any way.. walaupun aku dok dlm bilik sorang2 ape sume.. tp pangkat n gaji xnaik ok.... heeem.. so same saje cume skang aku telah menjadi manusia sumbang2an.. hahahah...

8 comments:

Anonymous said...

wahhhhhh bestnyeee ada bilik sendiri... leh buh mcm2 nih!!

hehehe mintak jer boss belikan kan speaker tue... :P

doalah byk2 mintak Tuhan murahkan rezeki boss tue nnti for sure dia naikkan gaji and dpt bonus... manyakkk syokk wooo!!..hehehe

inteq7 said...

ok la tu.. ada bilik... boleh berangan sendirian.. hehe... takyah dgr lagu la... lagu kan dah ada dalam hati tu.. eceh! (dlm erti kata lain, adik jiwang)... ;p

MC~PHAT DONALD said...

hahahahaha... kak fadteen boleh tolong tak??

tolong hanta sekor kambing dlm hati ni suh mkn sume2 bunga dlm hatti... hahahhaha... biar xde bunga2... bahahhaah,..

MC~PHAT DONALD said...

hahahahaha... kak fadteen boleh tolong tak??

tolong hanta sekor kambing dlm hati ni suh mkn sume2 bunga dlm hatti... hahahhaha... biar xde bunga2... bahahhaah,..

jap2.. asal kene ade berangan2.. ahhaha

inteq7 said...

sbb dalam hati... ada.... CINTA!!

haha.. takyah sorok la...

MC~PHAT DONALD said...

hahahah.. ape sorok2?? merepek la kak fadteen nih.. sume tu mainan kehidupan.. don't take seriously ok..

ingat!!! reality amat memedih kan!!!! hahahahahha... sengal ok kate2 tuh..

inteq7 said...

mmg la pedih.. kalau realiti itu masih lagi dalam anganan... jadikan anganan itu satu realiti, maka realiti itu akan jd suatu yg indah tanpa ucapan...

MC~PHAT DONALD said...

bukan mudah..