Saturday, January 31, 2009

TaMaN MeTrOpOliaTaN

jeti untuk berlayar..

cg merenung mase dpn(sbnarnye ade awek dpn tuh)



ikan lumbe2 dok drift
tada... yang ni paling manje.. hehehe
play ground die besar mcm kapal layar..



cara lontar peluru yang baik..

tower untuk tgk keadaan sekeliling(ade awek cun kt atas tgh pengsan) hehe

cg lari2.. sampai gayat.. ehhehe

jalan ke jeti..

wahhhhhh.. jalan color biru tu jalan jogging.. jauh die lebih kurung 4 km.. jauh beb..
layang2 ku semakin tinggi.. hehe..

kalu xlarat... boleh naik kereta nih.. mcm kt zoo ok..



muke sedih nk tinggal kn taman ke?? bahahhaha



hari terakhir pada bulan january tahun 2009 aku telah pergi ke taman metro politan.. besar die.. perh.. mmg seround jek la korang akan jalan sebabnye.. korang pusing taman tu mcm xjumpe2 jalan pulang.. heheh jauh gle.. mak ai.. tapi trak die bagus sebab ade naik n turun bukit kirenye xmendatar.. jadi bagus untuk otot dan jantung sbb nye kalu korang lari time naik bukit sure jantung ko akan berdegup laju.. than otot kaki korang kan bekerja keras.. sgt bagus. lepas lari2 lepak la jap kat park die.. itu la ade pic2 kat atas tu.. kalu korang nak naik so call kereta api tu pun boleh.. harga die mcm kt atas.. lepas tu.. saje la naik tower tu nak tgk kawasan sekitar kat atas tu... naik2.. tadaaaa.. ade awek2 bdk2 kolej la.. dlm 5 org.. tp!!!! ade sorang pengsan la plak.. sbb gayat n xbreakfast.. time naik2 aku selaku lelaki yg sgt concern dan caring(eceh) terus bercangkung juga dan bertanye.."eh kenape nih"?? "pengsan.." laaa... time tu diorg dok bg member die tu minum.. aku pun.. emm jgn bg minum bnyk sgt.. nanti die muntah blk.. lepas amik few picture.. aku pun bertanye semula.. nak sy tolong bwk turun ke???(bahahhaa).. emm xpe2.. dieorg kate.. die dah nk ok ni.. ehhehe. so aku kate ok la.. than they say thankQ.. n i say no problem la.. hehehe..
best jgk pg tuh.. pg jalan2.. jonging2.. sgt baik untuk kesihatan. ehhehe
p/s: awek yg pengsan tu sgt cun dan sgt seXy sbb time aku sampai tu die pakai XXXXXX jek bcoz member die ah bkk kn XXXXXXX die sbb kononnye die panas la kn.. hehehe..(naluri seorg lelaki)
bahahhahahaha.. orite.. chow..
next week pg lagi eh mane la atau boleh jumpe miss pengsan tu skali lagi...
=P

4 comments:

Hanna Hussein said...

taman ni:( mejoh ngan aku suke gi maen layang-layang:(
hmm...

cey tetibe emo!

inteq7 said...

amboih... nak g kurangkan berat ke.. "tambah" berat ni.. cuci mata ek... sharing is caring... hehe...

MC~PHAT DONALD said...

hahaha... mejoh oh mejoh... kenape la ko pg tingal kn member aku sorang nih?? hehehhe bwk la die skali.. kn senang main2 n main layang2..

to kak fatin makna tambah berat tu ade 2 ok, fali terasa dua2.. hahha 1 tambah berat sbb exit taman nih ade jual wantan n sengkuang.. yg berat 1 lagi tuh mcm tambah berat dosa ke?? hahahahaha

Anonymous said...

waaaa....jelesnyeeeeee!!!benci gile kat ko xajak aku..