Wednesday, March 11, 2009

bicycle transfomers

saya sedang mengejar kamu...
yaaaa.... dah sampai.. maaaf kerana lambat, saya menggunakan basikal hehehe.



dah lipat...



hellow fellow friends.. ok ni adalah new kenderaan kat rumah saya.. yeppy.. back to basic... naik basikal.. keluar peluh badan sihat jimat duit.. hehehehhe.. last saturday pi beli kat usj 10=taipan ye rakan2... pergi ke usj.. aku drive.. tempat tu mmg family aku jarang pergi.. bapak aku pun tak tau kat mana, sedang kan die ex-MAS.. sebabnya aku tau tempat tu.. hehehe ade cerita lah.. tapi cerita lama la ok.. zaman2 kolej gitu.. hehehe... bicycle ni boleh lipat2 jadi kecil.. reason beli basikal lipat ni ianye mobile.. senang masuk but kereta.. than boleh bawak pergi taman dan naik.. and it cost about 2k++. so kalu korang berminat.. boleh dapat kan di rodalink kat taipan.. basikal yang kualiti. hehehe.. orite chow.. nk pikerja.. ehhe..

*sedang mencari gitagutawaku untuk naik basikal sama2 macam dalam iklan ice cream..
hehehe

pic atas tu aku dok mengejar "kamu".
hahahaha =P

8 comments:

inteq7 said...

itu kene beli tandem bike (yg naik 2 org tu)... baru la cuuutttee... hehehe... ;p

MC~PHAT DONALD said...

haaaaaaa..
tgh tunggu ade gitagutawa tu dulu la bru beli.. kalu xregi la besli..
aghhaha

inteq7 said...

laa... takde lagi ke... buang karen la adik ni..

MC~PHAT DONALD said...

hahahha.. mmg la.. muke2 macam org ni mane ade org nk.. xlaku..
dah la muke xlaku, org susah plak., xde kereta, xde harta.. hahahaha... kn2??

inteq7 said...

tp... ada cinta... ;p okayla tu...

MC~PHAT DONALD said...

ish
mane ade..
adik single..)sape awek cun nk ngorat dipersila kan)
hahahha

Anonymous said...

pinjam beskal...hehehe

Anonymous said...

pegi taman... ronda2 ngan beskal tue... pehtu agak2 ada gadis cun bwk beskal... buat2lah terlanggar... sure bleh kenal... hehehe :P