Sunday, March 15, 2009

welcome to a new user and happy birthday to you.



hellow fellow friends.. hari ni kite ade new user... bru jek upkan blog die.. so kalu nk bace cerita2 die.. aku dah link kn.. hehehe.. die ni salah sorang member baik aku dari zaman sekolah(kawan jek ye) hehehe.. sebenarnya, kami kawan sejak tadika sbb mmg 1 tadika..
hehehe... lame kn?? than last thursday(12/3/09) besday die yang ke 22(ko dah tua syiqin)
heheh.. last thursday aku ngan shah pi ke wangsa maju.. jumpe die dan cik hana.. and blaja mereka dinner pizzahut..(cg dan aku bergabung duit).. hahaha.. anyway happy birthday syiqin.. =) teruskan berkarya... akan ku singgah selalu ke blog anda....

3 comments:

nurasyiqinabas said...

hahaaa..xpyh la nk ltk gmbr aku kan..weh..xnk mention ke aku dok kat sebelah lorong jek??hahahaa...

MC~PHAT DONALD said...

ala..
saje la.. tanda aku hargai kawan2 ok.
heheheh

nurasyiqinabas said...

mekacih kawan..hehe..