Monday, March 2, 2009

NeW LaYoUt..

hello kawan-kawan... sekarang Blog aku berwajah baru.... yeppy.. hehehe.... and... korang2 sekalian janganlah memandang serong terhadap layout baru aku ni.. hehehe.. bukan ape.. nanti ade lah.. 1 makhluk tuhan ni.. akan cakap aku JIWANG..(confirm lah) heheheh.. kali Ni punye blog aku just suke yang simple.. itu jek.. dan color nye menarik.. lebih kurang kontra la.. sebelum ni colornye putih.. dan sekang ni colornye hitam. so.. boleh membuka mata la bila baca blog aku ni.. heheh.. dan maksud ade orang macam signboard toilet tuh??? memang tak ade maksud pun.. disebabkan itu yang aku rasa menarik.. aku pun jadikan layout aku..(bukan bermaksud aku sedang dilamun indah ok, or dalam Hati ada taman dan sekor kambing hitam ke.. tidak sama sekali ye.) hehehe.. so hope korang lebih selesa untuk berkunjung ke blog aku ok.. orite chow sin che...

8 comments:

inteq7 said...

HAHAHAHA! walau apa pun penjelasannya... kamu tetap jiwang! haha...

"i cant get out of my head... u gotta me my gal?"... ;p waler...

MC~PHAT DONALD said...

hahahhaha.. ini la makhluk tuhan yang saya kata kn.. yess masuk perangkap!!!! saje jek pancing.. hehehehe... itu lagu la..... saje jek.. kasi sedap didengar oleh setiap gadis yang masuk ke page saye ye encik.... hahahahha....

ala... kak ateen jiwang??? ade... cover la tuh..
kak ateen emo??? confirm la ade... hahahha..(maksud saye sume kat atas ni untuk kak ateen eh kecuali bab lagu eh)
hahahahhahahah

inteq7 said...

haha... dah tahu dah... baca je entry... dah tahu dah adik mengata org... eleh... yg penting, JIWANG! ;p

cepat adik, double date... sbb baby keluar... ;p

btw... dah tgk PP2 akhirnya... row kedua dr depan kay... haha.. layan...

MC~PHAT DONALD said...

ape baby kuar?? baby mane??? ade ke gadis yg dipangil baby?? ke baby kak fadteen??

amacam.. pp2??? bodo tak chuzow tu(ejaan salah ye harap maklum)

eheehe

inteq7 said...

ha?? ada gadis yg dipanggil "baby"?? wah! wah! baby gitu... dia panggil adik apa, "busyuk".... haha..

super bodo tahap dewa... haha...

MC~PHAT DONALD said...

hahahhahahahahaahahahahhahahahaha.. sengal ok.. aduh... dah merapu2 dah ni.. awek xde dah dok bubuh2 name plak..
hehehheheheh. lawak ah.. hehehhehe..

ey kak fadteen ade fs ke????

Anonymous said...

mari ramai2 ke uia...cpt la dtg phatt..aku rindu same kamuu!!ajak cj skali ey..huahuahuaa..

MC~PHAT DONALD said...

hahhha.. cj??? ko ingat cj7??
hehee cg la..
ehehehe..