Tuesday, March 24, 2009

Thank God It's Friday(happy birthday muzal)


muzal kena dera.. =P








one happy family


bergambo dengan peminat(perasan artis) hahahha..

hellow fellow friends.. today hari selasa.. punya la stress bila internet dekat office down!! sehari ok.. lepas pukul 5.50 ptg baru ok?? gila nak balik dah time tuh.. ok kita start ok.. last friday bersamaan 20/3/09 birthday abg aku yg 1st yg ke 29 tahun(happy birtday muzal!!!!), start petang jumaat tuh, aku nk balik awal kat rumah sebab ade sedikit kejutan ok untuk abg aku yang diplan kan oleh wife die.. ha. berbalik kepada balik awal ke rumah. pukul 5 ptg. aku siap2 beg pastu jumpe bos yang 1st ckp mcm nih, bos saya hanta borang ni pg koperasi(sambil tepuk beg, kononye ade borang la)hehehe.. padalah xde, lepas tu saya balik rumah terus ye.. bos aku pun.. orite.. aku pun dengan selambanye chow terus!!! xsinggah mana2 dah.. hahahha.. siap2.. pastu pergi Ou kerana kak fadteen telah booked untuk dinner dekat sana(banyak persoalan diajukan oleh muzal ditanya kepada kak fadteen letih die menjawab.antaranya kenapa meja ni besar sangat???? sebab die ingat dinner berdua saja.. haha.. malam tu suma ada. sebelah orang semuanya.(termasuk keluarga sebelah kak fadteen). so oder2 ape semua. gelak kat situ kaw2 la kan bila suma berkumpul.. lepas tu best partnya.. bile untuk tiup lilin,.. hahha muzal kena dera. menari la, menyanyi la, bg ucapan la..atas kerusi tau..(mcm budak kena denda) suma tuh dibuat oleh pekerja Tgi yang berasal dari filipino... hahah.. habis disambut kaw2 lah.. heheheh.. memang best malam tuh.. thankQ to kak fadteen bcoz belanja kite semua makan.. n saya takot kalu disambut birthday disana.(takut kena dera)
hahahha..
*muzal 1st person dalam family dinyanyikan lagu happy birthday dalam bahasa filipin

4 comments:

inteq7 said...

hehe... fun fun nite..

TGI ada byk cwgn ye.. pas ni kite try.. Section 14, Subang Parade, The Curve, Pyramid, IOI Mall, Pavillion, Hartamas.. Haa... cukup la tu utk 7 beradik... haha... sorang satu...

"Old Wing" kita buat kat umah la.. sesuai skit.. tk dapek nak byg diorang kene diri atas krusi...

MC~PHAT DONALD said...

hahahah.. asal old wing??
hehehehe....
xmau la.. ckp la kat kenny rogers... ke.. kak nandos ke.. ckp2.. xpayah tgi2 dah.. xmau....
hehehhe..
kang kene buat fruit dance.. pappaya2,orange2, banana2, apple2..
hahah

inteq7 said...

haha.. yg tu lawak tau... dah la kat dpn family... aiyoo... sungguh la..

MC~PHAT DONALD said...

hahahahah.. itu la nasib slumber and sporting... kalu xsure dah xmau bangun..
hahahahhaha....
tp best la... xpernah mengalaminye lagi..
ehheheheh