Sunday, August 17, 2008

comb your hair!!!!!!


heloo kawan2.... heeem..cerita kali ini ialah.... sikat rambut kamu!!!!!
hahahaha.... itu ade lah ungkapan dari bapak aku... adekah rambut aku serabai????? aku xtau..
tp kalu org dah beli kn sikat itu tandenye serious ok... heeeemm.. semenjak 2 menjak aku bekerja di office skang, rambut aku lebih terator dgn kehadiran sikat yg bapak aku beli kan tu(yg kt atas tu mmg sikat aku ok) hehehe...
sbnarnye aku xbp suke rambut sgt terator nih.. mcm terlampau formal...(mungkin gadis2 diluar sana pun xbp suke kn???)
tp bak kate seseorg itu... "kalu gadis tu suke yg serabai2 maknenye diri gadis tu seniri pun serabai...." so aku pun.... paham maksud tersirat tersebut(tersirat ke??)
heheheheheh....
so bile di office n area2 bpk aku.. rambut aku kemas ok...
luar kawasan??? sape yg tahu....
hhahahahahaha..
anyway thanks dad....
=)

0 comments: