Sunday, August 10, 2008

kerja baru.....









hello fellow friends... hari tu aku janji nk cite pasal tempat kerja baru aku kn..
ok tanggal 4 ogos 08, aku telah start kerja baru. kerja baru aku kt ampang kali ni...
emm... biase la kn 1st day drtg kerja same jek cuak mcm 1st day masuk skolah. hahahah...
so 1st day aku dtg.. mcm biase la mesti ade skit2 kene buli la kan contohnye kene suh beli gula, beli pemadam... hahahha.. siol ok... tp xpe.. org kate mule2 biase la... kerja aku kt sana stakat ni proses borang... ade kiraan skit2, kuar2, cash kn cheque.... kene2 buli kn.. hhahahha..
emm.. tp aku seronok jgk kerja kt tempat baru nih. pengalaman baru la kn...
tapi skang aku blom ade meja,kerusi,comp seniri lagi sbb aku masih baru kn... xlame lagi ade la tu... hehehhehe
emm.. pic2 atas ni aku lampirkan untuk paparan anda semua.. hehehehe.....
kepada sahabat ku amer, try lagi bro cr kerja.. jgn putus asa...
kepada kak long..insAllah bulan ni kite blanje awk ok.. hehehhe...
p/s:thanks kepada kwn aku yg membuka peluang rezeki ni kt aku k.. thanks again bro,u'r the best






0 comments: