Monday, August 25, 2008

My brother wedding...


me with nana

me ,my dad, my mom dan my bro

flower boy hahahahah..












bersanding2

kak longku, mr k n amer

cik Nurul, khairil , amer n aku(mereka dr shah alam)

kawan2 sekolah darul,lun,aku,syiqin,farid n shah

sobrina, fadzeli, shah imran n fatihah

aku ngan kawan sekolah sobrina namenye


geng RASARIVA sempat bergambar ngan pengantin

geng2 RASARIVA dah nk berangkat pulang

Pada tarikh 22 ogos berlangsung lah hari yg berbahagia bagi abg aku, abg aku dah berkahwin dgn pasangannye Kak fadteen....
to all kawan2 yg hadir, saya mengucapkan berbanyak terima kasih kerana sudi dtg memeriahkan majlis...
pic diatas ade lah sebahagian pic majlis pada 23 dan 24 ogos......
Tahniah to my brother SHAHRUL RIZAL n FADTEEN..
SELAMAT PENGANTIN BARU..























0 comments: