Monday, August 4, 2008

interview!!!!!!!!!

hai kawan2.... gud day.... last friday i went to phelio damansara for interview, the position is marketing exec... tp... org tu janji pukul 11 untuk interview tersebut.. tp die masuk tempat tu pkoi 11.25. die pg beli mknan!!!! sgt biadap ok. dah la janji tp buat mcm tu.. heeeem

itu aku xkisah lagi... masuk jek tempat interview die tgk jek resume aku, wah so young, we need experience people...(ape sengal sgt ha?? ko xtg ke resume aku dulu sblom ko call panggil aku interview ha??? buang mase aku jek gerak jauh2) dah la tu.. die kate kerja aku buat skang sgt berbeza dgn kerja aku skang yg mane aku perlu berjumpe manager,ceo,manging director than present pasai product mereka yg sbnarnye aku tgk xde harapan nk maju kt m'sia..9die siap ckp aku berani ke buat demikian??) poyo ok..
last2 aku pun blk la.. aku tau xde harapannye lah..

kepada sahabat ku amer nasib kite same bro hari tu, sue ok interview same tarikh,mase,hari..hahahhahah..

tp mmg letih.

0 comments: